3 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΙΚΟ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ


Σήμερα, κλείνουμε 3 χρόνια χωρίς Ολυμπιακή Αεροπορία –  Αεροπλοΐα και η Ελλάδα γέμισε σχολειά και νοσοκομεία.

Αυτά τα κατάπτυστα ψέματα σας γέμιζε τότε μέσα από τα ΜΜΕ  ο μαέστρος του ψέματος της διαπλοκής και της λασπολογίας,  κύριος Χατζηδάκης, όπως σας σερβίρει και σήμερα με περίσσια θρασύτητα, ότι όταν τα πουλήσει όλα τα δημόσια πλούτη της χώρας, θα πάνε καλά τα ταμεία της.

Παραδειγματιστήτε από την πορεία των αερομεταφορών μετά την πώληση τους σε ιδιώτη, το που τον κατάντησε από εθνικό αερομεταφορέα των 5 ηπείρων σε μια φτηνή ιδιωτική εταιρία των 5 προορισμών, εντός Ελλάδος κατά τους χειμερινούς μήνες,  και αποκτήστε μια εικόνα το πώς θα είναι η Ελλάδα μετά από 3 χρόνια, όταν ο κύριος Χατζηδάκης θα τα έχει πουλήσει όλα, σε ιδιώτες ξανακτίζοντας σχολεία, και νοσοκομεία, και γεμίζοντας ταμεία εξοικονομώντας ξανά 1.000.000€ την ημέρα. Θυμάστε τι έλεγε; 365.000.000€ τον χρόνο εξοικονόμηση, θα έχει η Ελλάδα με την πώληση της Ολυμπιακής, όταν έμπαιναν πάνω από 500.000.000€ καθαρά κέρδη. Τι έγιναν αυτά τα λεφτά; Κανέναν δεν τον ένοιαξε να τα ψάξει. Μήπως και ο κύριος Χατζηδάκης έπαιξε παιχνίδια τρίτων προς την χώρα, προκειμένου αυτή να περάσει σε μνημόνια, όπως το φωνάζαμε όλοι εμείς οι εργαζόμενοι, μιας και ήταν αυτός που τεχνικά δημιούργησε προβλήματα στην Ελλάδα αφού κατήγγειλε στην Ε.Ε. την ίδια του την χώρα με ψευδή αριθμούς ότι χρηματοδοτούνταν από το κράτος, όταν η ίδια η ολυμπιακή κάλυπτε τα λειτουργικά της έξοδα μέχρι τότε, αλλά φανταζόταν σαν κάτι το εξωγήινο για όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους της χώρας όταν τα λέγαμε, απλά παρασυρμένοι από την λασπολογία βγαίνατε στο γυαλί και λέγατε να την κλείσουν γιατί δημιουργεί προβλήματα. Τώρα τι έχετε να πείτε που σας κτύπησε και την πόρτα σας;

Δεν μένει παρά η δικαιοσύνη να το ερευνήσει. Ανοίξτε και κανένα τραπεζικό λογαριασμό του εξωτερικού, διερευνήστε κάτι  non paper που έφταναν στα γραφεία του εξωτερικού και τους ΔΙΕΤΑΖΑΝ να μην κόβουν εισιτήρια εσκεμμένος, προκειμένου να χαθεί ο προορισμός (slot)λόγο πληρότητας. Σκεφτείτε πως χάθηκε το δρομολόγιο της Φραγκφούρτης και του Μονάχου, όταν πάντα είχε πληρότητα 70% κατά μέσο όρο. Διερευνήστε όταν ερχόντουσαν προσφορές για να αναλάβει η Ολυμπιακή μακροχρόνιες επισκευές σε στόλους άλλων κρατών λόγο ότι ήταν η μοναδική εταιρία με εξουσιοδότηση, φέρνοντας στο κράτος δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, με πρόσχημα ότι δεν ήταν επαρκές το προσωπικό. Ψάξτε να βρείτε γιατί δεν δεχόντουσαν ενοικίασης χώρου ελικοπτέρων από ιδιώτες, με πρόσχημα ότι δεν είχαν χώρο να τα βάλουν, χάνοντας εκατομμύρια. Ψάξτε να δείτε γιατί Γαλλική εταιρία ελικοπτέρων ενώ είχε δώσει προσφορά στην αεροπλοΐα να γίνει επισκευαστικό της κέντρο στην Ελλάδα, δεν το δέχτηκαν;

Κρατήστε αυτές τις γραμμές, και θα διαπιστώσετε στο βάθος του χρόνου ότι ο εθνικός αερομεταφορέας ήταν ο δούρειος ίππος για να εισχωρήσουν οι παρατράπεζες στην Ελλάδα. Θυμηθείτε ότι ήταν το κουτί της Πανδώρας που έκαναν το λάθος και το άνοιξαν, και τώρα σπέρνουν την κατάρα. Αναλογιστείτε ποιος ήταν αυτός που έκανε όλα αυτά, και σκεφτείτε το σήμερα, που θα διαπλάσει το αύριο των παιδιών μας.

4 responses to “3 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΘΝΙΚΟ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ

  1. STAMATIS K. 21 Σεπτεμβρίου 2012 στο 1:54 ΠΜ

    Νίκο για σου. Είμαι ένας φίλος από τα παλιά που σε παρακολουθούσε στο άλλο blog. Ήθελα να γράψω το εξής. Μπράβο που συνεχίζεις να έχεις το αληθινό και πραγματικό πνεύμα για την εταιρία μας, όταν άλλοι μυξοκλαίγανε στην αρχή, και μετά την ξέχασαν σαν σκουπίδι. Δεν ξέρω τι γράφουν στα σχόλια τους οι άλλοι «φίλοι», αλλά με ορθογραφία η χωρίς αυτήν τα λόγια σου και η σκέψη σου εκπέμπουν μια αγνή αλήθεια. Βαρέθηκα τα πρέπει και τα δήθεν. Μείνε όπως είσαι και μην σε πιάσει η μίζερη μετάλλαξη της άχρωμης εποχής μας.

    Μου αρέσει!

  2. Υεορ Κας 21 Σεπτεμβρίου 2012 στο 12:41 ΠΜ

    Και εμένα . Βάλε ένα Word MS να το διορθώσει…. Δες και το
    http://aeikinito.pblogs.gr/2011/04/olympic-air-ways-515-000-000.html

    Μου αρέσει!

  3. steward 19 Σεπτεμβρίου 2012 στο 11:33 ΜΜ

    Δεν διαφωνώ με τα γραφόμενα στο άρθρο γιατί ο συγκεκριμένος όμιλος που «αγόρασε» την ΟΑ ήταν γνωστό ότι με την πολιτική που εφάρμοσε θα αποτύγχανε. Μόνο τον Ελληνισμό που άφησε εκτός γραμμών από Αμερική Αυστραλία Καναδά Αφρική και αλλού του έφτανε για να καταντήσει τον Εθνικό Αερομεταφορέα ΚΤΕΛ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ αλλά και εκει ακόμα απέτυχε. Εργάστηκα στην ΟΑ ως ιπτάμενος φροντιστής και ως προιστάμενος θαλάμου επιβατών για 20 χρόνια και άφησα μια ΟΑ να ευημερεί με τα προβλήματα της που λογικό ειναι να υπάρχουν και σε ποια εταιρεία δεν υπάρχουν άλλωστε και ο συγκεκριμένος την έκανε εταιρεία εσωτερικης εκμετάλευσης Και ξέρουμε όλοι σε ποιόν αναφέρομαι Δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο Τα συμπεράσματα δικά σας…

    Μου αρέσει!

  4. Deus 19 Σεπτεμβρίου 2012 στο 4:29 ΜΜ

    Φυσικά και συμφωνώ με όλα όσα γράφει ο συντάκτης του άρθρου αυτού, το μόνο που με «χάλασε» είναι η ορθογραφία και το συντακτικό. Είναι κρίμα ένα καλό κείμενο να χάνεται λόγω κακής έκφρασης…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: