Ο Τάκης Χατζής του ΣΚΑΙ.


Μου έκανε εντύπωση η παθιασμένη σκέψη προς κυβερνητική υπεράσπιση του Τάκη Χατζή, από το ΣΚΑΙ και ανακάλυψα ένα άρθρο του 2009 που τον καταδεικνύει.

Ο Πατρινός που πίνει κάθε πρωί καφέ με τον Καραμανλή

Ο Τάκης Χατζής τα τελευταία χρόνια έχει μετακομίσει οικογενειακώς μόνιμα στην Αθήνα.
Ο Τάκης Χατζής τα τελευταία χρόνια έχει μετακομίσει οικογενειακώς μόνιμα στην Αθήνα.
Το διαβάζαμε σε διάφορα blog, το ακούγαμε σε πηγαδάκια, αλλά τώρα η επιβεβαίωση ήρθε και από το «Πρώτο Θέμα».

Ο λόγος για τον πατρινό δημοσιογράφο και  πρώην διευθυντή της ΕΡΤ Τάκη Χατζή ο οποίος όπως διαβάζουμε έχει καθημερινή παρουσία στο Μαξίμου.

Η σύνθεση της ομάδας που «πίνει καφέ» καθημερινά με τον πρωθυπουργό στο Μαξίμου πέραν του Τάκη Χατζή, αποτελείται από τον διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου κ. Γιάννη Αγγέλου, τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Ευάγγελο Αντώναρο, τον διευθυντή της Ν.Δ. Μενέλαο Δασκαλάκη, τον δικηγόρο και φίλο του πρωθυπουργού Διονύση Ζακυνθινό και τον νέο διευθυντή του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού (στενό συνεργάτη του κ. Θεόδωρου Ρουσόπουλου) Πάνο Λειβαδά.

Υπενθυμίζουμε, ότι ο πρώην διευθυντής της εφημερίδας «Πελοπόννησος» και πρώην Διευθυντής Ειδήσεων της ΕΡΤ από την οποία παραιτήθηκε, διατηρεί στενές σχέσεις με τον πρώην Υπουργό Επικρατείας Θεόδωρο Ρουσόπουλο, ενώ τα τελευταία χρόνια διαμένει οικογενειακώς μόνιμα στην Αθήνα.

Σχόλιο 60gr :               Το να έχεις «επαναστατικό πνεύμα» και με το πλεονέκτημα της πένας, κάθε δημοσιογράφος προσπαθεί να περάσει την σκέψη του προς τον Ελληνικό λαό σαν την πλέον ενδεικνυόμενη για το καλό του τόπου, παραπληροφορώντας κατά εξακολούθηση  και μάλιστα όταν αυτά προέρχονται από έναν άνθρωπο που κολλητός του ήταν ένας από τους πρωτεργάτες του Βατοπεδίου, πέρασε μέσα από την ΕΡΤ των τόσων αδιευκρίνιστων σπαταλών και της μίζας είναι πρόκληση.

Αυτή είναι η δημοσιογραφία των κυβερνητικών καναλιών που καθημερινός προσπαθούν να μας πείσουν για το καλό μας μέσο παραπληροφόρησης αποπροσανατολισμού με ύποπτους σκοπούς αφού σκοπός τους είναι να μην μπουν στο περιθώριο δίνοντας την ευκαιρία στην δικαιοσύνη να τους ψάξουν σε βάθος χρόνου.

Advertisements

3 responses to “Ο Τάκης Χατζής του ΣΚΑΙ.

  1. Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης(Αντίοχος Αχαρνεύς) 17 Ιανουαρίου 2014 στο 11:59 ΠΜ

    Ερχόμενος προς την ένσταση του φιλτάτου Χαραλάμπους, απαντώ επί του προκειμένου κάτι βασικόν, απλώς ενημερωτικώς. Κατ’ άρθρον 51.1Σ., οι βουλευτές δεν μπορούν να είναι λιγότεροι των διακοσίων καί περισσότεροι των τριακοσίων. Άρα, κάθε πρόταση περί αριθμού των βουλευτών πρέπει να κινείται στην επίμαχη συνταγματική διάταξη, ενώ προφανώς κατ’ αυτήν την συνταγματική διάταξη, ο αριθμός τους καθορίζεται με νόμο. Τώρα, το θέμα όσον αφορά τους βουλευτές είναι πολύ ευρύτερον καί θέτω κάποιες κρίσιμες παραμέτρους, χάριν ενός γονίμου προβληματισμού.
    (1) Εκλογικό σώμα
    Ποιοί θα ψηφίζουν;
    (α) Οι εν Ελλάδι αλλοεθνείς; ΟΧΙ, απερρίφθη βάσει των αποφάσεων 350/2.011μ.α.χ.χ. του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας 60/2.013μ.α.χ.χ. της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας, ακυρωσασών τον νόμο 3.838/2.010μ.α.χ.χ. ή «νόμο Ραγκούση».
    (β) Οι εν Ελλάδι Έλληνες καί Ελληνίδες, όπως έως τώρα.
    (γ) Οι απόδημοι Έλληνες καί οι απόδημες Ελληνίδες(Ηνωμένων Πολιτείών Αμερικής, Αυστραλίας κ.λ.π.);
    (δ) Οι αλύτρωτοι Έλληνες καί οι αλύτρωτες Ελληνίδες(π.χ. Βορείου Ηπείρου, ϊμβρου, Κωνσταντινούπολης κ.λ.π.);
    (2) Τρόπος εκλογών
    (α) Μέσω κάλπης, όπως μέχρι τώρα.
    (β) Μέσω επιστολικής ψήφου(εν Ελβετία ήδη από του 1.991μ.α.χ.χ.)
    (γ) Διαδικτυακώς(εν Ελβετία ήδη από του 1.999μ.α.χ.χ.)
    (δ) Γρατπτά μηνύματα μέσω φορητών τηλεφώνων(συζητείται, ήδη εφαρμόζεται σε ξένες χώρες)
    (3) Ηλικία βουλευτών
    (α) Όταν θεσπίζονται νόμοι περί της συνταξιοδότησης των πολιτών/πολίτιδων, μήπως θα πρέπει να υπάρξει διά νόμου καί αντίστοιχος όρος βάσει του οποίου θα θεσπίζεται απαγόρευση ανάδειξης επί αιρετών αξιωμάτων; ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (β) Λόγου χάριν, αποδεχόμαστε πολιτικόν ανεξαρτήτως αξιώματος(π.χ. βουλευτή, δήμαρχο, περιφερειάρχη, πρωθυπουργό, υπουργό) ηλικίας 65+ ετών ή έστω 67+ ετών, όταν αντιστοίχως θεσπίζονται νόμοι συνταξιοδότησης των υπολοίπων πολιτών/πολίτιδων σε τέτοιαν ηλικία; ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (4) Πρέπει να θεσπισθούν τα κάτωθι ή έστω κάποια εξ αυτών; ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (α) Απόλυτη διάκριση αρχών. Άρα ρητή απαγόρευση του ιδίου προσώπου να είναι υπουργός καί βουλευτής. Ή βουλευτής θα είναι ή αντιθέτως θα είναι υπουργός. ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (β) Άμεση έκπτώση βουλευτού εκ του αξιώματός του, άμα τη αποχωρήσει από της παρατάξεως βάσει της οποίας εξελέγη. ΝΑΙ/ΟΧΙ.
    Λόγου χάριν, αν ίσχυε ο επίμαχος κανόνας το 1.965μ.α.χ.χ. ή το 1.993μ.α.χ.χ. ούτε ο Γεώργιος Παπανδρέου ο Πρεσβύτερος ούτε ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης δεν θα ανατρέπονταν λόγω της έκπτωσης των αποχωρούντων από το αξίωμά τους.
    (γ) Άμεση έκπτωση βουλευτού από του αξιώματός του, με τη συγκέντρωση αριθμού υπογραφών ίσων με κάποιο υψηλό ποσοστό. Λόγου χάριν με το 15% ή το 20% των ψήφων του όποιου βουλευτού καί άμεση βουλευτική εκλογή επί της έδρας. Αν λόγου χάριν σε μίαν ορισμένη περιφέρεια, εκλεγεί βουλευτής με 7.000 ψήφους, τότε με 1.050 ή 1.400 υπογραφές θα μπορεί να καθαιρεθεί. ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (δ) Άμεση διενέργεια τοπικών ή ευρυτέρων δημοψηφισμάτων, εφ’ όλων των θεμάτων, με σχετική αναθεώρηση του άρθρου 44.2Σ. καί άρα μετάθεση του δικαιώματος από την εκάστοτε Κυβέρνηση ή την εκάστοτε Βουλή στις τοπικές κοινωνίες ή στο σύνολο του έθνους. Λόγου χάριν, με σχετικό δημοψήφισμα στον Βοτανικό θα ψήφιζαν οι κάτοικοι τί επιθυμούν καί θα έληγε το θέμα, όσον αφορά το ισλαμικό τέμενος, εφ’ όσον τους αφορά. Άρα, τί λέμε σε τέτοια θέση; ΝΑΙ/ΟΧΙ.
    Αυτά είναι μερικά κρίσιμα ερωτήματα χάριν ενός γονίμου ευρυτέρου προβληματισμού σας. Ύλη για φιλοσοφία. Τα συμπεράσματα δικά σας.-

    Μου αρέσει!

  2. Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης(Αντίοχος Αχαρνεύς) 17 Ιανουαρίου 2014 στο 11:21 ΠΜ

    Με το παρόν ηλεκτρονικό μήνυμά μου, επιδιώκω την άμεση πρόκληση κάποιων γονίμων προβληματισμών σας, κώς ορισμένα θέματα πλέον είναι θέματα Πολιτικής Φιλοσοφίας καί ως εκ τούτου, οφείλουμε να τοποθετηθούμε χωρίς άχρηστες ηθικολογίες. Ο Άγγλος Φιλόσοφος Ιωάννης Λοκ(John Locke, 1.632-1.704μ.α.χ.χ.), υπεστήριξε σε σχετικό φιλοσοφικό έργο του, ότι όσον αφορά τις διάφορες κυβερνήσεις, προφανώς υπάρχει ένα συμβόλαιο μεταξύ των κυβερνήσεων καί των εθνών, το οποίον ανανεώνεται ή πρέπει να ανανεώνεται καί ότι προφανώς όταν υπάρχει δυσαρμονία, τα έθνη δικαιούνται να επαναστατήσουν προς ανατροπήν των κυβερνήσεών τους. Ακόμα, υπεστήριξε κάτι εξ ίσου θεμελιώδες, ότι όσον αφορά τους φόρους, οι φόροι πληρώνονται προς τις κυβερνήσεις, χάριν εξασφαλίσεως των κάτωθι θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων:
    (1) ζωής,
    (2) τιμής,
    (3) ελευθερίας,
    (4) περιουσίας
    Όταν οι κυβερνήσεις κατά τον Λοκ παραβιάζουν το επίμαχο «Κοινωνικό Συμβόλαιο» προφανώς τα έθνη δικαιούνται να τις ανατρέψουν.
    Βεβαίως, ο Γάλλος φιλόσοφος Ρουσσώ, μεταγενέστερος του Λοκ, προέτεινε την λύση των εκλογών καί των δημοψηφισμάτων, χάριν αποτροπής των εξεγέρσεων, ως μέσον άμεσης λαϊκής βούλησης. Επί του προκειμένου, το ένα συμπληρώνει το άλλο, καθώς βεβαίως καί οι εκλογές με τα δημοψηφίσματα είναι προτιμότερες των εμφυλίων διαμαχών τύπου Συρίας ή Λιβύης ή Αφγανιστάν. Όμως, ταυτοχρόνως, οφείλουμε να το έχουμε ως έσχατον όπλο μας, ούτως ώστε οι κυβερνώντες να συνετίζονται, καθώς υπάρχει καί το άρθρον 120.4Σ.
    Τώρα, όσον αφορά τους φόρους, οι προτάσεις μου είναι σαφείς καί βάσει της αντίληψης του Λοκ, προτείνω μίαν άμεση νομική πρωτοβουλία μας ως Ελλήνων καί Ελληνίδων, βασιζομένων επί του ισχύοντος Ελληνικού συντάγματος καί των ισχυουσών διεθνών συνθηκών, προς άμεση κατάργηση αχρήστων φόρων, ούτως ώστε να περικοπεί κατά το ήμισυν περίπου η εν Ελλάδι φορολογία μας καί να είναι ταυτοχρόνως δικαιότερη.
    Κάθε Κράτος, έχει κάποιους θεμελιώδεις θεσμούς, για την επιβίωσή του. Επί αυτών των θεσμών, όλοι ανεξαιρέτως οι κάτοικοί του θα φορολογούνται. Ταυτοχρόνως, έχει καί κάποιους δευτερεύοντες θεσμούς, περιττούς για την ύπαρξη οποιουδήποτε Κράτους, οπότε η φορολόγηση των πολιτών, μπορεί καλλίστως να είναι απολύτως προαιρετική καί άρα να φορολογούνται όσοι πολίτες το επιθυμούν.
    (Α) Κατηγορίες θεσμών
    (1) Θεμελιώδεις θεσμοί
    (α) Άμυνα-Ασφάλεια(=Ένοπλες Δυνάμεις-Σώματα Ασφαλείας-Μυστικές Υπηρεσίες-Αμυντική Βιομηχανία)
    (β) Δικαιοσύνη(αν δεν υφίσταται τότε επακόλουθο είναι η αυτοδικία)
    (γ) Οικονομία(Νόμισμα-Φορολογικό σύστημα κ.λ.π.)
    (δ) Ενέργεια-Πρώτες ύλες-Τηλεπικοινωνίες
    (ε) Συγκοινωνίες
    (στ) Διοίκηση
    (ζ) Διπλωματία
    (η) Πρόνοια(π.χ. για λοιμώδεις ασθένειες αφορά το σύνολο της κοινωνίας)
    (2) Δευτερεύοντες θεσμοί
    (α) Θρησκεία(το θρήσκευμα είναι προσωπική επιλογή, άρα φορολογείται όποιος πιστεύει)
    (β) Υγεία(π.χ. δημόσιο ή ιδιωτικό νοσοκομείο/ιατρείο είναι προσωπική επιλογή)
    (γ) Παιδεία(π.χ. δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο είναι προσωπική επιλογή)
    (δ) Μέσα ενημέρωσης(π.χ. ιδιωτικά ή κρατικά είναι προσωπική επιλογή)
    (ε) Στοίχημα(δεν θα παύσουν οι Έλληνες να στοιχηματίζουν αν ο Ο.Π.Α.Π. καί ο Ο.Δ.Ι.Ε. με τα καζίνο ιδιωτικοποιηθούν)
    (Β) Χρήσιμη σημείωση: ακόμα καί από τους θεμελιώδεις θεσμούς, δεν απαιτείται η κρατική ιδιοκτησία επ’ αυτών για να υπάρχει ο κρατικός έλεγχος.
    Άρα, τώρα είμαι κατανοητός όταν γράφω ότι θα πρέπει να τεθεί ένα γενικότερο θέμα. Καί όσον αφορά τα μουσεία/μνηεία, θα το θέσω με ένα απτό παράδειγμα. Ένας Έλληνας δωδεκαθεϊστής, όπως εγώ, αρνείται να φορολογείται για την συντήρηση των αντιστοίχων χριστιανικών μνημείων του Μεσαίωνα ή των αντιστοίχων Αραβικών ή Οθωμανικών ή Φράγκικων. Ας τα πληρώσουν οι αντίστοιχες ομάδες. Ο συγκεκριμένος Έλληνας δωδεκαθεϊστής, όπως εγώ, προτιμά να φορολογηθεί για τον Παρθενώνα ή το ιερό των Καβείρων της Σαμοθράκης.
    Όπως αντιστοίχως, με βάση την λογική μου, ο Έλληνας «αντιρατσιστής» ΣΥ.ΡΙΖ.Αίος, οφείλει να φορολογηθεί για την παροχή παντοειδών κοινωνικών παροχών στους αλλοεθνείς(π.χ. δωρεάν δημοσίας υγείας, παιδείας κ.λ.π.) καί να μην φορολογηθώ εγώ που δεν επιθυμώ να τους βλέπω ούτε καν εξ όψεως.
    Έτσι εννοώ την άμεση καί έμμεση φορολόγηση φίλτατοι συνέλληνες καί φίλτατες συνελληνίδες. Τώρα είμαι σαφέστατος.
    Επομένως, πρακτικώς όσον αφορά τους κάτωθι συνταγματικώς οριζομένους φόρους, θα πρέπει να πληρώνονται αποκλειστικώς από τα μέλη τους:
    (1) ειδικός φόρος των αλλοεθνών μαθητών/μαθητριών καί φοιτητών/φοιτητριών, καθώς κατ’ άρθρον 16.4Σ. » Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας στα κρατικά εκπαιδευτήρια».
    (2) Κατάργηση της κρατικής επιχορήγησης των αθλητικών ομοσπονδιών/ενώσεων κατ’ άρθρον 16.9Σ. καί χρηματοδότησή τους μέσω των εγγεγραμμένων μελών, των εχόντων
    «εισιτήρια διαρκείας», «κάρτες μελών» κ.λ.π.
    (3) Κατάργηση του αναπαλλοτριώτου των περιουσιών μονών Πάτμου, Βλατάδων καί Αναστασίας καί πατριαρχείων Αντιοχείας, Αλεξανδρείας καί Ιεροσολύμων, κατ’ άρθρον 18.8Σ. ως αντικειμένου 17.2-6Σ., οριζουσών την απαλλοτρίωση περιουσιών πολιτών καί πολίτιδων χάριν δημοσίου συμφέροντος καί προφανώς αντικειμένου του άρθρου 18.8Σ. προς το άρθρο 4.1-2Σ., καί 4.5Σ.
    (4) Κατάργηση των κατ’ άρθρον 105.5Σ. φορολογικών καί τελωνειακών πλεονεκτημάτων του Άθω καί του αναπαλλοτριώτου χαρακτήρος κατ’ άρθρον 105.2Σ. του εδάφους των επιμάχων μονών, ως αντικειμένων προς τα άρθρα 17.2-6Σ., 4.1-2Σ. καί 4.5Σ.
    (5) Κατάργηση της κατ’ άρθρον 22.2Σ., 22Σ. ερμηνευτικής δήλωσης καί 23.1Σ., καθώς καί κατά νόμον 3.239/1.955μ.α.χ.χ. υποχρεωτικής φορολογήσεώς μας ως Ελλήνων καί Ελληνίδων χάριν ορισμένων συνδικάτων, βάσει του όποιου επαγγέλματός μας, ως αντικειμένων προς την Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της 10ης Δεκεμβρίου 1.948μ.α.χ.χ., βάσει της οποίας κατ’ άρθρον 20.2 «Κανείς δεν μπορεί να μετέχει σε συνεταιρισμό» καί στην έννοια «συνεταιρισμός» βάσει της διακήρυξης, εμπίπτουν όλες οι έννοιες: κόμματα, θρησκείες, συνδικάτα, αγροτικοί/εργατικοί συνεταιρισμοί κ.λ.π. Άρα, καθώς κατ’ άρθρον 28.1Σ. οι διεθνείς συνθήκες είναι αναπόσπαστο τμήμα του εσωτερικού Ελληνικού δικαίου καί υπερτερούν κάθε άλλης αντίθετης διάταξης νόμου, προφανώς εφ’ όσον το επιθυμούμε δεν πληρώνουμε τους επιμάχους αχρήστους φόρους καί είτε απέχουμε πλήρως είτε ακόμα ιδρύουμε δικές μας ενώσεις.
    (6) Κατάργηση της κρατικής χρηματοδότησης των κομμάτων κατ’ άρθρον 29.2Σ.
    (7) Κατάργηση των κατ’ άρθρον 63.1-2Σ. οικονομικών καί φορολογικών ατελειών των βουλευτών, αρκουμένων των βουλευτών αποκλειστικώς επί του μισθού τους.
    (8) Κατάργηση της κατ’ άρθρον 56.2Σ. εξαίρεσης των καθηγητών πανεπιστημίου από το ασυμβίβαστο της διπλής ιδιότητάς τους, πανεπιστημιακών καθηγητών καί πολιτικών. Όπως ακριβώς υποχρεώνονται καί οι λοιποί κρατικοί λειτουργοί, έτσι οφείλουν καί αυτοί να υποτάσσονται στον ισχύοντα νόμο. Μάλιστα, η επίμαχη διάταξη προφανώς είναι αντισυνταγματική, εναντιουμένη προς το άρθρο 4.1-2Σ.
    (9) Θέσπιση «αντιρατσιστικού» φόρου, χάριν των «αντιρατσιστών», ίσου προς το 10%+ του συνολικού λοιπού τακτικού ετησίου φόρου των πολιτών/πολίτιδων καί υποχρέωση των «αντιρατσιστών»/»αντιρατσιστριών» χάριν εργασίας τους προς τους/τις εν Ελλάδι αλλοεθνείς, αναλόγως των σπουδών τους. Λόγου χάριν, ας αναλογισθούμε κάποιον «αντιρατσιστή» ιατρόν, υποχρεούμενο προς φόρον 1.000 ευρώ, να του πουν ότι «Λόγω του αντιρατσισμού σας, θα πληρώσετε λόγου χάριν 1.100 ευρώ καί θα εργασθείτε αποκλειστικώς με τους/τις εν Ελλάδι αλλοεθνείς, ενώ αντιθέτως ο «ρατσιστής» συνάδελφός σας, βάσει των ιδίων εισοδημάτων, θα πληρώσει μόνον 1.000 ευρώ καί θα υποχρεωθεί να υπηρετήσει μόνον Έλληνες/Ελληνίδες». Εκεί θέλω να δω τί θα πουν ορισμένοι/ορισμένες τότε.
    (10) Άλλος άχρηστος φόρος, είναι η εν Ελλάδι κρατική ραδιοτηλεόραση. Ας την πληρώνουν όσοι/όσες το επιθυμούν. Εγώ προσωπικώς ευθαρσώς δηλώνω επί του προκειμένου, ότι αντί κρατικών μέσων ενημέρωσης, προτιμώ τις πορνοταινίες αν δεν υπάρχουν ιδιωτικά μέσα ενημέρωσης.
    (11) Φόρος υγείας
    Ποτέ μου δεν κατενόησα τη λογική του κοινού φόρου βάσει των εισοδημάτων καί όχι εν πολλοίς καί βάσει του τρόπου διαβιώσεως. Λόγου χάριν, όσον αφορά την υγείαν, ένα σοβαρό κράτος, θα ερωτούσε τις κάτωθι ερωτήσεις προς τους πολίτες καί τις πολίτιδές του καί μετά θα συνυπολόγιζε τον αναλογούντα φόρο. Οι ερωτήσεις θα ήσαν οι κάτωθι:
    (α) Καπνίζεις; ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (β) Πίνεις αλκοόλη/αναψυκτικά; ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (γ) Τρως πρόχειρη τροφή/αγοραστά γλυκίσματα; ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (δ) Ασκείσαι(π.χ. περίπατοι, γυμναστήριο); ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (ε) Αθλείσαι με κάποιο άθλημα; ΝΑΙ/ΟΧΙ
    (στ) Έχεις κανονικό, πρόσθετο ή ελλιπές βάρος προς το ύψος σου;
    Βάσει αυτών, αναλογικώς υπολογιζομένου του ενός έκτου ανά την εκάστοτε απάντησιν, προφανώ το Κράτος υπολογίζει τον εκάστοτε φόρο.
    (12) Έχεις κάποιο κατοικίδιο ζώο; ΝΑΙ/ΟΧΙ
    Αυτό έπεται, ότι ο ΄κύριος/η κυρία του κατοικιδίου ζώου, θα ευθύνεται νομικώς τόσον περί των σωματικών βλαβών εφ’ όσον προκληθούν από το κατοικίδιό του/της, αλλά ταυτοχρόνως θα υποχρεούται καί στη συγκέντρωση των περιττωμάτων του κατοικιδίου του/της, αλλιώς θα επιβάλλονται μεγάλα πρόστιμά, ίσα προς έναν πλήρη μισθόν ανά περίπτωσιν.
    Εν ολίγοις, οι επίμαχοι φόροι θα κάνουν τους Έλληνες καί τις Ελληνίδες να κόψουν τις άχρηστες ηθικολογίες.
    Επομένως, θα πρέπει να σκεφθούμε συνοπτικώς ποιούς φόρους εξ αυτών επιθυμούν οι περισσότεροι να πληρώνουν καί ποιούς όχι. Αν μάλιστα υπήρχε σχετική δυνατότητα, θα έπρεπε ως πολίτες/πολίτιδες, να επιλέγουμε καί το δικαίωμα της απαλλαγής μας εξ αυτών, αβιάστως καί προφανώς αυτοβούλως, παραιτούμενοι/παραιτούμενες εκουσίως των αντιστοίχων υπηρεσιών.
    Εν ολίγοις, προτείνω πρακτικώς άμεση κατάργηση των επιμάχων αχρήστων προνομίων καί αντί αυτών, την χρηματοδότησή τους, μέσω των εγγεγραμμένων μελών τους, τα οποία μέλη, προσκομίζοντα ετησίως τα «εισιτήρια διαρκείας», τις «κάρτες Μελών», τις «δυνδικαλιστικές»/»κομματικές» ταυτότητες, τς ληξιαρχικές πράξεις γέννησής τους βάσει των οποίων δηλώνουν τη συμμετοχή τους προς την όποια θρησκείαν ή όποιο άλλο νόμιμο δημόσιο έγγραφο,ενδεχομένως μία σχετική δήλωση του πάλαι ποτέ «νόμου 105» ή όπως λέγεται τώρα, καθώς καί ό,τι άλλο θα θεωρεί το Κράτος απαραίτητο προς την επικύρωσιν των λεγομένων τους, θα πληρώνουν αυτοί/αυτές, κόμματα, συνδικάτ, θρησκείε, σωματεία,
    αλλοεθνείς εν Ελλάδι, κρατικά ενημερωτικά μέσα κ.λ.π. εξαιρουμένων των υπολοίπων, εναντιουμένων πολιτών καί πολίτιδων. Αυτό είναι μία νόμιμη, δημοκρατική καί ταυτοχρόνως απολύτως λογική επιλογή, χάριν ικανοποιήσεως των πάντων. Εξ άλλου, είναι σχήμα οξύμωρον καί αντιφατικόν επί του προκειμένου, αφ’ ενός η αναγνώριση των «αντιρρησιών συνείδησης» κατ’ άρθρον 4.6Σ. ορίζεται ρητώς η στρατιωτική θητεία όσων μπορούν να υπηρετήσουν, ενώ ταυτοχρόνως βάσει της σχετικής ερμηνευτικής δήλωσης προβλέπεται σχετικώς
    «εναλλακτική θητεία». Άρα, θα πρέπει να τεθεί το θέμα ότι όπως ακριβώς υπάρχουν οι «αντιρρησίες συνείδησης» περί τις ένοπλες δυνάμεις, ενώ προφανώς οι βόμβες δεικνύουν καθημερινώς, όπως βλέπουμε στη Συρία, ότι δεν διακρίνουν «μαχητές» ή «αντιρρησίες», έτσι ακριβώς θα πρέπει κάποτε να συζητήσουμε περί των «φορολογικών αντιρρησιών», όχι με την έννοια των παρανομούντων προς την απόδοση κρατικών φόρων, αλλά των εχόντων σαφείς καί νόμιμες φιλοσοφικές ενστάσεις, κάποιες εκ των οποίων εξέφρασα τώρα σαφεστάτως. Ύλη για φιλοσοφία. Τα συμπεράσματα δικά σας.-

    Μου αρέσει!

  3. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ 11 Μαρτίου 2013 στο 7:18 ΜΜ

    Συγνωμη τοσα και τοσα λετε για απολυσεις και απολυσεις ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ Η ΒΟΥΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 60 ΜΟΝΟ

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: