Η Οlympic Air φεύγει (και) από Θες/νίκη, Ηράκλειο. Σε διαρκή πτώση από το 2009


Συνεχίζεται η συρρίκνωση του δικτύου εσωτερικού της Olympic Air. Η εταιρεία διακόπτει από τις 30 Σεπτεμβρίου το Αθήνα – Ρόδος, ενώ από τις 14 Οκτωβρίου το Αθήνα – Θεσσαλονίκη και το Αθήνα – Ηράκλειο.

Η σχετική ανακοίνωση προς τους ταξιδιωτικούς πράκτορες αναφέρει ότι “Αγαπητοί συνεργάτες, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι, από την 14η Οκτωβρίου 2013 οι πτήσεις από Αθήνα προς Ηράκλειο και από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη διακόπτονται. Για τα εισιτήρια της ΟΑ έχουν ήδη εκδοθεί για ταξίδια μετά την συγκεκριμένη ημερομηνία μπορεί να επιστρέφεται η αξία τους στο σύνολό της, απευθείας μέσω των GDS (Refund notice), εφ’ όσον τουλάχιστον ένα κουπόνι ATH/HER και vv ή ΑΤΗ/SKG Και vv συμπεριλαμβάνεται.

Επιπλέον, και για όσους επιβάτες με εισιτήριο ΟΑ (050), που περιλαμβάνει διαδρομή ATH-HER και vv ή ΑΤΗ/SKG και vv, μετά την 13η Οκτωβρίου 2013 και δεν επιθυμούν να τους επιστραφεί η αξία του εισιτήριου τους, μπορείτε να βρείτε παρακάτω την διαδικασία επανέκδοσης, των συγκεκριμένων εισιτηρίων σε πτήσεις της AEGEAN (A3). Με αυτή την ευκαιρία, η Olympic Air, σας ευχαριστεί για την μέχρι τώρα συνεργασία σας”.

H συρρίκνωση ξεκίνησε από την πρώτη ημέρα εξαγοράς της ΟΑ

Η Olympic Air αποτελεί το διάδοχο σχήμα της παλαιάς κρατικής Ολυμπιακής από το 2009. Από τον Οκτώβριο του 2009, η Olympic Air εγκατέλειπε σταδιακά τα περισσότερα δρομολόγια εξωτερικού της παλαιάς ΟΑ, όπως τις γραμμές των ΗΠΑ, της Γερμανίας, της Ελβετίας και της Ρωσίας.

Το 2010 επιχειρήθηκε η αποτυχημένη συγχώνευση με την Aegean Airlines. Το «όχι» της ΕΕ δεν επαναπροσδιόρισε και πολύ τα πλάνα της εταιρείας, αφού συνεχίστηκε η συρρίκνωση στόλου και αεροσκαφών, με αποτέλεσμα η εταιρεία να περιοριστεί στο εσωτερικό δίκτυο και σε διάφορους βαλκανικούς προορισμούς.

Έτσι, φτάσαμε το 2012 στην προσπάθεια εξαγοράς της από την Aegean Airlines, όπου  – ανεξάρτητα της τελικής έκβασης – η ΟΑ οδηγείται σε περαιτέρω μείωση προορισμών, με αποτέλεσμα να πετά (σχεδόν μόνο) τις άγονες γραμμές.

Η πορεία της εταιρείας, ζημιές από το 2009

Κατά τη διάρκεια του 2012, η Olympic μετέφερε περισσότερους από 2,9 εκατομμύρια επιβάτες στο δίκτυό της, με σχεδόν 150 πτήσεις την ημέρα και τον μέσο συντελεστή πληρότητας να διαμορφώνεται στο 63%.

Στο εσωτερικό της δίκτυο, η Olympic Air μετακίνησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια επιβάτες με μέσο συντελεστή πληρότητας 63% και σχεδόν 600 χιλ. στο εξωτερικό με μέσο συντελεστή πληρότητας 63%.

Στα τέλη του 2012, ο στόλος αποτελούταν από 5 Airbus 320-321 (o αριθμός αυτός είναι σήμερα μικρότερος) και 14 αεροσκάφη Bombardier.

To 2012 οι ζημιές της Olympic Air μειώθηκαν στα 8,6 εκατ. από 37,6 εκατ. το 2011, ωστόσο πτωτικά κινήθηκε, τόσο ο κύκλος εργασιών (216 εκατ. από 240 εκατ.), όσο και ο αριθμός των εργαζομένων (733 εργαζόμενοι, έναντι 939 στα τέλη του 2011).

Υπενθυμίζεται ότι, το 2012, η Aegean είχε κύκλο εργασιών 653,4 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση 2%, σε σύγκριση με το 2011, ενώ το αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους 10,5 εκατ., σε σχέση με ζημιές 27,2 εκατ. το 2011.

Πηγή

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: