Η δικιά μας γνώμη για το ατύχημα στην εθνική.


Επικαλούμενος την ιδιότητα του επαγγέλματος μου και την ιδιαίτερη αγάπη για το αυτοκίνητο θα καταθέσω μια σκέψη μου και εσείς την λαμβάνετε όπως θέλετε.

Οποιαδήποτε κατάσταση και να επικράτησε σε εκείνο το σημείο το αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε να έχει μια είσοδο της τάξεως των σχεδόν 90 μοιρών. Ανάλογα την ταχύτητα η γωνία εισόδου κλείνει σταδιακά με προϋπόθεση ότι δεν κτυπά κάπου αλλού το αυτοκίνητο.  Δηλαδή με 70 χιλιόμετρα θα μπορούσε να έχει μια έξοδο των 90 μοιρών. Με 110 χιλιόμετρα η έξοδος περιορίζεται από τις 60 με 45 μοίρες πάνω από 150 χιλιόμετρα η έξοδος πρέπει να κυμαίνετε κάτω από τις 45 μοίρες. Εδώ τι βλέπουμε. Μια ταχύτητα πάνω από 180 χιλιόμετρα και μια έξοδο των 90 σχεδόν μοιρών. Ο καπνός από τα λάστιχα είναι σε μια ευθεία, ένδειξη ότι δεν έχει κάνει είσοδο περιστροφική, ακανόνιστη η από αντανάκλαση κρούσης. Μια τέτοια είσοδος μόνο εσκεμμένη μπορεί να επιτευχθεί. Μελετήστε το με γνώμονα δεν βλέπουμε κατά την είσοδο να φεύγουν συντρίμμια από το αυτοκίνητο, δεν βλέπουμε σπίθες οπότε δεν έχει φύγει κανένα λάστιχο δεν υπάρχει υδρολίσθηση διότι σε μια ευθεία η γωνία εξόδου με αυτήν την ταχύτητα χωρίς να έχει κτυπήσει πουθενά σε τοίχο η πλέγματα θα ήταν κάτω από 30 μοίρες.

Απλός διαβάστε τα συστήματα ασφάλειας που διαθέτει και θα μπείτε σε σκέψεις.

http://www.porsche.com/international/models/macan/macan/comfort/assistance-systems/

capture

60gr.blue

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: