Κοινωνικό επίδομα αλληλεγγύης. Ποιο ρατσιστικό δεν γίνεται.


Αναγνώστης της σελίδας μας έστειλε το παρακάτω γράμμα.

«60gr. Έχω διαπιστώσει ότι είστε ένα αμερόληπτο site και πολλές φορές διαπιστώνω ότι παίρνετε το θάρρος να ανεβάσετε αδικίες που έχουν διατελέσει κυβερνητικοί χειρισμοί χωρίς να σκέπτεστε το κόστος επισκεπτιμότητας.

Με γνώμονα την παραπάνω σκέψη σας στέλνω ένα κοινωνικό ρατσιστικό πρόβλημα που αντιμετώπισα από ένα ανάλγητο κράτος που μπάζει σε αδικίες από παντού.

Είμαι άνεργος εδώ και 5 χρόνια.

Σας στέλνω τις φορολογικές μου δηλώσεις να διαπιστώσετε (0,00) μηδενικό εισόδημα εδώ και  (5) χρόνια. Ένας φίλος μου με πληροφόρησε ότι έχω τις προϋποθέσεις για το Κ.Ε.Α. αφού ένας φίλος του που είναι άνεργος εδώ και χρόνια μαζεύει από επιδόματα κοντά στα 700€.

Μπήκα λοιπόν στην διαδικασία να μάθω τι επιδόματα δικαιούμαι, μήπως και ξελαφρώσω λίγο τους γονείς μου που είναι μόνο ο πατέρας μου συνταξιούχος.

Από τον ΟΑΕΔ δικαιούμαι μόνο το επίδομα των ανέργων εξαμήνου. Ακόμα βεβαίως δεν είμαι και 100% σίγουρος ότι θα μου το δώσουν αφού έλαβα την πρώτη ψυχρολουσία από την επίσκεψη μου σε ΚΕΠ για να κάνω την αίτηση για Κ.Ε.Α. με πληροφόρησαν ότι αφού έχω μηδενικό εισόδημα εδώ και 5 χρόνια, αφού έχω μηδενικά περιουσιακά στοιχεία, αφού δεν παίρνω από αλλού κάποιο άλλο εισόδημα τότε είναι σίγουρο ότι το δικαιούμαι.

Άρχισα λοιπόν και έγραφα την αίτηση.

Όταν έφτασα στο σημείο που ζητά τον τόπο κατοικίας και έγραψα φιλοξενούμενος του γονιού μου, μου απαντά η υπάλληλος ότι δυστυχώς αν είστε φιλοξενούμενος δεν δικαιούστε το επίδομα. Της απάντησα και που θα έπρεπε να μένω στον δρόμο;; τι να σας πω μου απαντά έτσι είναι Ο ΝΟΜΟΣ.

Σας ρωτώ λοιπόν. Αν αυτή η συμπεριφορά ενός κράτους δεν είναι ρατσιστική τότε τι είναι;;

Και το γέλιο ξέρετε ποιο είναι;; ο φίλος του φίλου μου μένει σε σπίτι που πληρώνει ο πατέρας του που έχει επιχειρήσεις, δηλαδή φαίνεται να διαμένει μόνος του μόνο και μόνο για να εισπράττει τα 700€ τσάμπα.

Αυτό είναι το κράτος αριστερής παρένθεσης που μας φλόμωσε με τις φιλολαϊκές του μπούρδες.

Εμείς λοιπόν πρέπει να εκθέσουμε τον εαυτό μας σε πλήρη εξευτελισμό για να μας λυπηθεί το κράτος και να μας δώσει την ελεημοσύνη που άλλωστε την πληρώνει ο πατέρας μου και όλοι οι φορολογούμενοι.

Αν θέλετε ανεβάστε το γράμμα μπας και φιλοτιμηθούν να συνετιστούν και να οργανωθούν βρίσκοντας τους πραγματικά δικαιούχους με σωστά κριτήρια και όχι τους μαϊμού ανέργους.»

 

Εμείς ανεβάζουμε αυτό το γράμμα μαζί με τις δηλώσεις που δείχνουν το μηδενικό εισόδημα.

Δεν γράφουμε κάτι άλλο άλλωστε τα λέει όλα μόνος του ο άνθρωπος.

60gr.blue

 

 

Σχολιάστε

